I god tid.

Alldeles nyss ringde telefonen och det var de resterande fröknarna Wennerholm som startat en telefonkedja, som öppnades med orden "Har du o Jens funderat nåt på hur ni ska fira jul?" 

För det första: Det är augusti
För det andra: Ska jag o Jens fira ihop Jag har inte ens tänk tanken. som ett gift par. Ska inte jag fira med min familj och han med sin? Har vi blivit FÖR STORA för att fira jul som man alltid har gjort? (Jag firar såklart gärna med Jens, men att det bara tas för givet
För det tredje: Om jag ska börja prata med Jens om hur vi ska fira jul kommer hans hjärna att explodera. Han vet inte ens vad han ska göra om en kvart, hur ska han kunna planera vad han ska göra om ett halvår. 
För det fjärde: Näe, fan. Det kan inte släppas: Det är AUGUSTI. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0