Fredag

Dagen började riktigt bra. Vaknade utan den där "allt suger"-känslan. Kände för att springa fyra varv runt huset tjoandes och hoppandes. Men nu gick det visst över. Typiskt.
 
Det går så jävla upp och ner, hela tiden.

"Ellen, du måste hälsa på dom i köket" sa bossen igår. Jag hade gått rakt förbi allihop utan att ens tänka på att heja. Kul att verka vara en bitter jävel.

Sen är Carro den som är bäst i världen just nu. "Det kommer göra ont, och det måste det få göra" Tack Jesus för en som inte "Tiden läker alla sår, tänk vad kul du ska ha i höst, nu kan du göra vad du vill"-skitsnackar hela tiden. Jag uppskattar det också, men just nu gör det ju jävligt ont, då känns det som jag skiter i att det inte kommer göra ont om ett år.

Det känns så konstigt alltihop.

Kommentarer
Postat av: frest

jag funderar på å dra hela storyn för min boss.. heregud han måste ju förstå att jag måste åka me dej, annars är han ju elak!!

å så tänker jag att jag kanske kan ljuga å säga att jag är mebjuden..å att ALLT är gratis,, en liten vit lögn skadar väl inte, å det måste han ju kunna unna mej,, hmm jo det låter bra det ska testas ikväll! puss

2009-08-28 @ 16:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0