Blondinbella speaking English!

Blondinbella har fixat en funktion på sin sida, så att man kan välja vilket språk man vill ha sidan på. Jag valde Engelska och vips så var alla inlägg på engelska. 
Blondinbella skriver: "Så nu får ni hälsa alla era vänner utomlands att dom också kan läsa bloggen"
Blondinbella in English skriver: "So now you get the health of all your friends and relatives abroad"
Vad ska dom tro, alla dessa Amerikaner som så länge velat in och läsa Blondinbellas blogg? Jag kommer roa mig med det här hela dagen!

Uppdaterar: ang. pannkakor "Det är förmodligen den enda rätten jag aldrig misslyckas med"
Engelska: "It's probably the only right I never fail"

Jag vill också ha en översättare som översätter ord för ord




Kommentarer
Postat av: Lucas

Hej där!

De där Översättningsverktyget va så himla lattjo,

satte in ett själv på min egen sida. :)



Ha de bra.

2009-08-20 @ 17:43:31
URL: http://saltvargen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det borde du väl kunna fixa? typ google translate eller nått

2009-08-21 @ 10:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0