Bayersk Afton

Nästa helg är det Bayersk afton i Boxholm. Det blir grejjer det! Förr-förra Bayersk kastade sig Smala Sussie runt halsen på mig och eftersom jag var lagom alkohol-halt så rasade jag raklång rakt ner i asfalten med huvudet före. Nästa gång jag tittar upp står en vakt över mig och undrar om jag är död eller levande. Jag undrade samma sak. 
Jag ser fram emot det. O Drömmen ska med, det gör det hela tolv gånger roligare. Lite ledsen i hjärtat är jag att Jens missar det, men det får kanske bli näst-nästa år det då. :)

Jag tycker alla där ute ska ta sitt förnuft till fånga och fundera över om ni inte ska ta o hänga med! Jag har Jens biljett över, så kör i vind, det kommer bli helt jävla bananas! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha det är roligt att du är så het! Jag är nog i Boxholm då.. Kanske kan ses över en öl eller två!

2009-08-21 @ 10:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0