Är det ens någon annan som förstår?

Mitt i en Beckfilm:

Ellen säger:

Men det ringde ju så länge i Becks telefon o han tittade sig om, då tänkte jag Rudolf o att han tänkte "Svara Karin"


jOhanna säger:

hahaha han kanske tänkte så på riktigt..


Ellen säger:

Men tänk om pappa rudolf var Beck, vilken katastrof. haha. Hur många "jaha" skulle sägas tro?


jOhanna säger:

men i varenda scen..varenda gång gunvald höjer rösten


Ellen säger:

Men gud, han skulle ju bli alldeles stirrig. Tänk på obsuktionerna med. Vilken ängslig blick han skulle ha!

obduktionerna*


jOhanna säger:

haha ta sig för pannan och bara jaha tusen gånger


Ellen säger:

O sen hållandes i ett vapen, han skulle ju slänga det som med pilbågen.


jOhanna säger:

men HAHA jävla Rudolf


Ellen säger:

Jag skulle vilja se det! Varför gör inte Peter haber det. det skulle bli succé


jOhanna säger:

vi kanske kan tipsa svensk film och se om dom tycker det vore nått


Ellen säger:

Men nu kan jag aldrig sluta tänka på att det är rudolf.


jOhanna säger:

men jaha, ska man aldrig mer kunna se en beckfilm nu då..men tänk rudolf springa efter en mördare


Ellen säger:

Men jag dör. Komma smygandes i ett garage med hundra mördare


jOhanna säger:

haha men jag orkar inte!


Ellen säger:

Eller biljakt.

I fula volvon han åker in på kyrkogården med


jOhanna säger:

och oskrapad framruta


Ellen säger:

Hahaha, bara ett pyttehål o hela familjen andersson i baksätet.

O sen Alfred kutandes bakom "kom nu Emil så går vi till sjön o BBBBBAAAAAdeeeeer"


jOhanna säger:

hahaha vilken perfekt Beckfilm det skulle bli


Ellen säger:

Men gud, det skulle nog bara vara du o jag som uppskattade den

Benjmin Linus kunde få vara med på ett hörn med. Som mördare


jOhanna säger:

Ja, han kan ju va den som familjen andersson ska haffa.


Ellen säger:

men jag ser verkligen hela karavanen framför mig. Först Benjamin linus, sen fula volvon o sen Aalfred

Hur han bara görskriker Alfred "Emil, kom nu så går vi o baaaaadeeeer" haha


jOhanna säger:

hysterisk skrikande och helt galen blick

och så håller filmen på tre timmar haha


Ellen säger:

O sen sluar den med "Guuuuuuuuuud. guuud."


Kommentarer
Postat av: frest

men jag dör på er!!! jag hör era röster i mitt huvud hur ni diskuterar er fram hahaha å rudolf hahaha jag skulle gillat!

2009-08-06 @ 03:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0