Altea it is

Småsaker värker förbannat. Singel var väl att ta i? Men egentligen inte. Är det över så är det.
Iallafall så blir det Altea från den 7e september, finns möjlighet att stanna ända till den nittonde om man så vill. Jag vill! Jag vill aldrig mer hem egentligen. O det värsta av allt: Var är hemma när jag sen kommer hem, jag är så jäkla trött på att alltid stå vid noll-sträcket och stampa, leta lägenheter, jobb, bestämma stad osv.
Men jag är också trött på att gasa på utav bara fan som om ingenting har hänt, eller som att ingenting rör mig i ryggen. Jag behöver lite jäkla ensam-tid nu och kostar det varenda krona jag sparat ihop så får det väl för fan göra det.
Ingenting intresserar mig så lite som pengar.

Nu är det iaf dags för Bayersk. Jag tror faktiskt att det är alldeles precis nu som alla ska mötas på pizzan. Och här sitter jag, knappt klar. Kära nån.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh det låter som en perfekt lösning! Det där med hem löser sig. Jobb löser sig. Det är ju den där känslan i magen man måste jobba med för att det ska kännas bättre igen!

2009-08-30 @ 11:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0