Valborg närmar sig.

Valborg närmar sig och planerna är fortfarande ganska oklara. Ska ingen av er kära vänner bara impuls åka hit till Stockholm o fira den med mig? Eller iaf dela med er av era planer?

Jag går bakåt i tiden för att tänka efter hur de två senaste valborgsmässoaftnarna firades.

2008


En fantastiskt konstig kväll. Vapnet spelade på Debaser och det skulle ses med Oskar, Oskar råkade kalla vakten för jävla fitta, så jag blev själv på plats. Sen råkade han kissa i en papperskorg, slå till en kvinnlig polis och hamna i fyllecell.
 

2007


Ytterligare en underbar afton. Falsterbo med fina vänner och vin i mamma Monicas stickade aprikosfärgade tröja.
Pernilla, Gustav, Drömmen, Sofia, Zandra, Sverik, Rasmus och Jag. I en enrummare. Vi lämnade knappt soffan. 

Så, vad som händer i år är ännu ett frågetecken, ska man kanske ta sig till en eld?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0