April-lista heter det tydligen.

Hittade en fantastisk lista som nog är tänkt för 10-13-åringar. Men jag kör ändå, Drömmen segar med att lägga upp bilder o jag har tråkigt. Sjukt svårt att svara på alla frågor, men ni får väl ta det med en nypa salt.

kärlek:
är du kär? - fruktansvärt
i vem isåfall? Jens Engman
har du dumpat någon? - Ja
har du blivit dumpad? - Ja
har du sagt jag älskar dig utan att mena det? - Säger jag det så menar jag det som fan
är du rädd för kärleken? - Kärlek svek mig mest hela tiden förr, så långt inne är jag livrädd. Men nuet är så fint, så det kvittar.


utseende:
hur lång är du? - 179,5 cm
ögonfärg? -  brun/grön
hårfärg? -  ljusbrunt
stil? - jag vet inte. lite popigt sådär (Emo enligt Drömmen:)
är du nöjd med ditt utseende? - Man har ju liksom börjat accpetera läget.
är du mogen? - Sjukt omogen i vissa stunder, men trivs med det.


fritid:
du har varit på läger? -  Jajamen. Gunnorps ridläger, det bästa.
du skriver låtar/dikter? - Jag skriver ofta ner det som snurrar i huvudet, dagen efter kanske det inte stämmer det minsta, men skönt för stunden.
du kör handboll/basket? - nej
du kör fotboll/innebandy? - nej
du är ofta med kompisar? - Så ofta som möjligt.


du tycker om att:
[x] kramas
[x] pussas
[x] prata
[x] sova
[x] gå upp tidigt
[x] lyssna på musik
[x] lyssna på musik i hörlurar
[x] vara på stan
[ ] vara ensam
[x] vara med kompisar
[X]vara kär
[X] vara i skolan (låter som lyx nu när man har jobb)
[x] vara hemma
[ ] shoppa
[x] se på film


du är nöjd med:
[/] din kropp
[/] din rumpa (Har jag ens en rumpa förresten? Knappt)
[ ] dina bröst (Det har, i alla år, varit ett jävla tjat om dom, så jag är mest trött på't faktiskt.)
[ ] din snopp - Har ingen. tro det eller ej.
[X] din mage
[x]dina ögon
[ ] ditt hår (Jag vill ha hår som går att fixa, som saknar virvlar och som är lååångt
[x] din längd (Längden är det inget fel på, lång som fan. Hade gärna varit något kortare dock)
[/] din mun
[ ] dina ben - jag är kobent och hjulbent på samma gång, jag måste vara en av de få.
[ ] dina tänder - underbett, nice.
[ ] dina händer - för stora
[ ] dina fötter - för stora. :)
[X] hela alltet - I Det stora hela så får man väl säga att det är så
[x]  ditt liv - Sjukt nöjd. Dock något rastlös och uttråkad i perioder.
[x] dina vänner - Kan man vara annat?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0