Overkill.

Vi är bäst på det där med overkill. Det tar ungefär två-tio sekunder så har ett helt vanligt samtalsämne gått så långt att ingen fattar nåt.
Så var det igår på tunnelbanan mot Telefonplan. Drömmen frågade lite lätt "Har ni påskpyntat" och sekunden efter pratade vi om påskmattor, påskporslin och akvarie-höns. Den lilla damen bredvid fnissade så mycket så hon visste nog inte var hon skulle sätta foten.

Innan vi hamnade på tunnelbanan så fikade vi på Götgatan med Amanda och jag fick ett släng av vinterkräksjukan i ungefär tio minuter (egentligen mådde jag nog bara illa efter en görstor chokladkaka, jag hann inte ens spy under min sjukdomsperiod)

Synd att solen inte lyser idag när vi ska dricka vårens första ute-öl på Snaps. Men jag börjar inte förrän tolv i morgon, så det är ju iallafall något positivt.

Håll i er ni i Linköping, jag kommer och besöker staden på lördag, då jäklar ska jag ut med hela f-gänget, kanske till o med lilla Alfred? det ska börjas i tid.

Kommentarer
Postat av: Jen

glöm inte Kalle med :) Ska Jensat med?

2009-04-08 @ 16:39:14
Postat av: Ellen

Är det f-gänget o Kalle!? Fan vad kul. Stackars kanske får höra om tjejsnack á la gynbesök precis som i Åre. :)

2009-04-08 @ 16:56:08
Postat av: sofia

men hur kan du inte svara på om jens ska med?

2009-04-09 @ 23:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0