Ja, det känns fan bra.

Nu är det så att jag ska få fast anställning på jobbet, vilket innebär betald semester! Jag har aldrig haft betald semester innan, det kommer ju kännas som skolk när jag sitter på någon festival och får betalt för det.

I vilket fall som helst så var det fan på tiden att få se lite uppskattning, och det känns nice. Även om fasta lönen är låg så blir det lätt mer än jag tjänar idag. O sen provision på det.

Så nu ska jag ringa runt till byggfirmor och leka butch för att lyckas sälja in prenumerationer åt Brabyggare.se

Idag ska jag ta med my love på bio. Solen lyser och snart ska jag äta egengjord Pasta Carbonara. Jag fick tipset här: www.metrobloggen.se/niotillfem och lekte kanske lite att jag hade niotillfem's braiga liv när jag stod o rörde i kastrullerna. I vilket fall som helst så blev det gott som snus!

Hejpåer!

Kommentarer
Postat av: Linn

Ah, vilken tur att jag ær mig lik, visste inte att jag ser så førvirrad ut i verkligheten, men det visar sig att ni har haft rætt hela tiden ;)

2009-04-01 @ 13:10:35
URL: http://linninvideoland.blogg.se/
Postat av: Jen

Haha jag läser också hennes blogg. Hon verkar leva ett fint o ljuvligt liv!

2009-04-02 @ 17:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0