Icke rökare

Jag ska sluta röka. Jag kom på det igår klockan 17.43, då hade jag inte rökt sen 14.58 och det ska jag försöka hålla fast vid. Tänk om det var min sista cigg någonsin som togs då 14,58, måndagen den 27 april 2009.

Jag tror ju att feströka blir svårt att avstå och just i detta nu är jag så röksugen att det snurrar i huvudet. Men tänk efter egentligen, hur äckligt är det inte att vara rökare? Tillräckligt för att jag ska sluta iaf.



Uppdaterar: http://www.lg.se/upload/epi/primarvarden_gastrikland/Folkh%C3%A4lsosektionen/Metodp%C3%A4rm%20hj%C3%A4rt-k%C3%A4rl/Detta%20h%C3%A4nder%20i%20kroppen%20n%C3%A4r%20man%20slutar%20r%C3%B6ka.pdf

Häng med för fan, vi slutar röka allihop. Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0