Hela helgen.

 

Vem sjutton har tid att sitta framför datorn o blogga när solen lyser som aldrig förr ute? 
Vilken helg va! I fredags träffade jag cissi efter jobbet, Minna o lisa var med i perioder. Sen slöt vi upp med Jens o Bengan o drog till tanto o hade det fint på en filt. 

I lördags var jag i Rålis från tolv med Krillan. Det var riktigt härligt! Vin, musik, mat o mycket annat. Sen kom Drömmen och krillan åkte på kryssning. Drömmen och jag delade en box vin o drog till Kransen där Jens o alla alla var och kubbade. Vi spöade skiten ur dom i kubb för att sen åka på förfest på mariatorget. Trevlig kväll, men tröttheten började slå till så det blev donken o sen hem o sova. 

Söndag. Morgonen började med finfukost för mej o Jens i parken. Sen var det tvättdags o efter det grillade vi. Potatisgratäng, grillspett, fläskfilé - vi orkade knappt hälften. 

Nu är det snart dags för att se senaste Lost-avsnittet som kom i torsdags, men det är visst hockey på teve, får se om jag lyckas slita grabbarna ifrån det. 

Nähänä, i morgon är det vardag igen. Puss på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0