Bara lite strunt

Lördagen planeras för fullt. Den ser fin ut hittills. Först lunch med Drömmen o Krillan på stan, med viiin. Viit vin. Sen Grönan kanske, om vädret tillåter. Sen är väl min lön slut igen. :)
Näe men, så illa blir det nog inte den här månaden. Jag kommer ju känna mig rik som ett troll när lönen är tvåsiffrig. Ja, jag menar tvåsiffrig. Ni kan ju tänka själva hur knapert det har varit vissa månader.

Nu är det smoke-time. Jag råkade få med mig Jens cigg till jobbet, o kan ju inte låta bli att röka upp dom. Sorry baby.

Puss

Kommentarer
Postat av: Linn

tvåsiffrigt? som i allt över 9 kr? ja, då förstår jag att du har haft det knapert =(



PUSSSSS!!

2009-04-22 @ 13:47:28
URL: http://linninvideoland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, du fick mig där.

2009-04-22 @ 15:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0