Virus

Jag har fått någon form av virus på min kära dator. Den låter så jäkla konstigt så jag skrattar ihjäl mig. Fast egentligen svär jag mest.
Igår var det myssöndag med film. Cissi o Johanna höll ångan uppe medan jag somnade på en sekund. Som vanligt.

Krillan ringde precis o berättade att alla alla i en annan del av Köping tydligen bor på det hotellet vi ska sova på i natt. Mycket mysigt tycker jag. Jag ska försöka ta en kopp kaffe med Tobbe o slå honom i antal svärord, håll tummarna.
Imorgon kommer mamsi till Stockholm, vi ska försöka hinna med ett restaurangbesök framåt kvällen. Innan dess hoppas jag att jag hinner känna in Jens lite snabbt.

Jobbet går helt okej idag. Det är två sköna snubbar på gbg(regn) här o peppar oss. Fan, jag vill oxå bo i Göteborg..fast inte lika mycket som jag vill bo i Stockholm såklart!

Nu ska jag ta mej en kopp kaffe o öva inför mitt kafferace med Köping-Tobbe. Tack o adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0