Stulen listjävel

Skriv upp dina 21 första kontakter i telefonboken

1. Alexander
2. Andreas
3. Anna Is
4. Anna lght
5. Anna på tåget
6. Anton Provoice
7. ArwiD !!
8. Australiensare
9. Åsa
10. Behar mob
11. Bilddagboken
12. Bill mob
13. Boryana
14. Britt-Marie Stegs
15. Café London
16. Camilla.B mob
17. Carran
18. Carro
19. Carro.K
20. CCB
21. Chalak

Hur träffade du nummer 12? Bill
För roligt att jag har kvar numret, Det var en nyårsafton för hundra år sen typ. Nånstans i Stockholm.

Vad är det mesta du har gjort med nummer 2? Andreas
Gissar att det är Maries Andreas, jag har nog mest gullat med hans son när han varit med.

På en skala 1-10, hur snygg är nummer 6? Anton Provoice
det är ju inte min typ av kille alls. Men han får nog sina brudar ändå! =)

Känner du nummer 11 bra? Bilddagboken
Jag fattar inget.

Har du pussat nummer 16? Camilla.B mob
Det tror jag inte. isf var det som trettonåring.

När ska du träffa nummer 7 nästa gång? Arwid
Jaa du. Kanske någon klassåterträff? Eller på nån fylla på hemmaplan i Östergötland

Känner nummer 1 och 10 varandra bra? Alexander och Behar
jag tror inte det, iofs är dom väl typ lika gamla.


Vad var ditt första intryck av nummer 13? Boryana
Helvete, så långt hår.

skulle du kunna tänka dig att umgås med nummer 9? Åsa (gåsa, flåsa)
jamen, såklart.

Hur länge har du känt nummer 8? Australiensare
En timma o en kvart, på Irland.

Har du varit hemma hos nummer 15? Café London
jag har varit där, jag har till o med jobbat där

Har du blivit riktigt arg på nummer 19 någon gång? Carro Käck
det går verkligen inte att bli arg på Carro! =)

Är nummer 20 blyg? CCB
konstig fråga.


När träffade du nummer 18 senast? Carro sis
Det var nog någon vecka sen

Har du varit ihop med nummer 14? Britt-Marie, Kristins mamma
jag har aldrig varit ihop med henne, dock har jag råkat kalla henne för hora, men vi är kompisar ändå! ?

Vad är det första du tänker på när du ser nummer 4? Anna lght
Thorildsplan

Har du sovit brevid nummer 17 någon gång? Carran
Nejje. Fast i ett tält bredvid på hultsfred


Kan du vara dig själv med nummer 21? Chalak
Världens bästa Chalak, klart jag kan det.

Vad är nummer 5 bra på? Anna på tåget
Haha, hon var bra på att diskutera homosexuella med mig, Minna o Jeanie. Sen var hon bra på att lova att hon skulle med ut, för att sen inte hålla det.. :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0