Populär och överallt

Det är roligt att vara hemma nykter en lördag, speciellt när det ramlar in diverse fylle-sms och fylle-samtal.
Till en början ringde Kristin:

K: Ellen, jag har pratat med Staffan!!
E: Jaha..hur var det med honom då?
K: Han frågade hur det var med dig! Jag sa att du frestade på heltid!!!
E: okej, haha.
K: Sen sa jag att Lotta oxå frestade på heltid o då sprang han iväg till Mårten. Sen sa han att han trodde du skulle bli gay efter att ha frestat honom..
E: Alltså, vad är det du försöker komma fram till egentligen?
K: ja... asså.. det jag egentligen försöker komma fram till är att hans brutna ben har läkt.

Det ska tilläggas att jag inte hade en aning om att han brutit benet.

Sen några fylle-sms:

"Hörru Ellen jävel! Du fan fått mig bli på ett eller annat sätt. Jag vet inte vilket det kan luta åt..."
" Klockan är två och klock...sov nu! Om du jobbar.. jag ska paddla mig till en sovplats så nära bilen som det går.."

Jag gillar att han skriver paddla mig till bilen. Vart fan har människan parkerat undrar jag. ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0