Mia o Klara

Igår vann Mia o Klara kristallen för bästa humorprogram. Kristin ringde med gråten i halsen o till o med jag blev alldeles sentimental o höll på att fälla en tår. Det kändes som ens egna barn hade vunnit.. Eller förlåt, boarn ska det ju vara.

Fantastiskt rätt. Fy fan va kung dom är.

Inatt sov jag på hotell, jag såg inte en enda kändis och hostade från 03,30-06,30 så det blev inte mycket sömn alls. Men det var så fantastiskt ändå, Kristin måste flytta hit nu! (Men nu har jag nämnt henne i alla alla senaste inlägg, just bara för att hon påpekade att jag aldrig nämnde henne innan. haha) Hotellfrukost var så jävla värt!

Ikväll ska jag o mamma äta middag på Stureplan, min mamma är världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0