Ingölf

Alldeles nyss ringde en på jobbet hem till Ingolf Fullmestad, nån som känner till honom? Haha, tur det inte var jag som fick samtalet, jag hade aldrig kunnat hålla mig! =)

I natt ska jag sova alldeles ensam hemma, för första gången på hundra år känns det som. Drömmen är i Boxholm och jag tar fan inte fler Järvsöfolk nu, det är inget jävla hotell! haha.
Det ska i vilket fall bli ganska skönt att bara vara ensam i kväll. Sitta o känna in soffan, sova när fan jag vill o allt sånt.

Men först ska jag känna in en fika med Eileen, naaaaaah! Vilken fantastisk en hon är.
Imorgon väntar landet, jag vet inte ens vad det är för spelning.. jag följer bara med för det fina sällskapets skull.

Nämen nu, nu ska jag nog ta o sälja en order här. Känn in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0