Gratis pizza på jobbet, är det egentlgien värt det?

Söndag o jobb. Det känner jag inte in. Har sovit ungefär 8 timmar de senaste två nätterna, sammanlagt. Lagom bakfull o förkyld som ett helvete. Jag hade så mycket hellre bara legat o tittat på alla alla filmer på hela hyllan. En efter en.
Men det har varit en så jäkla bra helg. johanna gånger 2 är underbara o när jag väl är hemma, klockan 6, ska jag fresta upp en bild här. Så ni får se hur fint vi haft det.

Men det gör inget att jag är tröttast o mest sliten på hela jobbet, för det var det värt. Mys är värt .

Puss sålänge.

vink vink till Drömmen, står maten på bordet när jag kommer hem? :)

Kommentarer
Postat av: drömmen

Jag ska laga allt från pizza till fängelsesoppa :)

2008-09-07 @ 14:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0