Glocalnet

Ser alla alla anonsen under? Den om Glocalnet, det är precis vad jag säljer. Vill ni teckna något så måste det gå genom mig, annars jävlar! =)
jag försökte sälja in mobilt bredband till både Pär och Erik (jens sambosar) men dom ville inte ha't. Jag ska fan bajsa på deras jobb. Aldrig mer handla på Ica, bara Coop. Det gör jag iofs redan.

Imorgon kommer världens bästa dröm hem, Nah! haha. Då blir det skavfötters i sängen igen, så jävla sterrigt att vi ligger där hela natten o bara görsover. Haha.

Kommentarer
Postat av: amanda

okej :)

2008-09-24 @ 11:37:36
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta
Postat av: dremie

yee imorrn kommer jag med en rykande fart. Pass på! kjam kjam

2008-09-24 @ 12:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0