Låtminnen

Idag kunde jag inte sluta lyssna på M.I.A - Paper planes. Den låten tar mig tillbaka ca. 4 månader i tiden, till sommaren i Järvsö, hur vi bröt oss in på en efterfest, utan att värden ens var där. Jag tänker på Elin Hellspong och att jag fick dissen av en söt pojke och att det, så här med facit i hand, kanske var lika bra. Jeanie var så full den kvällen så ingen förstod att hon ens kunde stå på benen. Ändå slog hon volter på studsmattan. Haha

Jag saknar sommaren alla redan, så är jag jävligt ledsen för att jag inte kan åka till Järvsö i helgen. Det var ju trots allt min födelsedagspresent till Kristin. Jag får helt enkelt hitta på något annat bra. Hon är värd mer än allt fåglarna samlat, som Herr Hellström skulle uttryckt det!

Ikväll väntar vinkväll med Eileen, sen kommer Drömmen så småningsom. Fina tjejer det där!

Nu ska jag sitta o vänta ut fredagen på jobbet, känna in fredagskänslan och sälja utavbarafan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0