Feber, igen.

Då var det dags igen..feber. Ingen hög sådan, men det är fan konstigt att jag aldrig tycks bli helt frisk. Borelia, säger mamma.. haha, men det tror jag väl inte riktigt. Allt jag vet är att jag vägrar, what so ever, att ta ryggmärgsprov. I vilket läge det än gäller, nåt jävla stick i ryggen blir det inte. Hellre dör jag.
Som den kämpe jag är trotsar jag febern och är på jobbet.

Idag har jag fått lön, det är sista dagen på arbetsveckan, jag ska träffa Eileen efter jobbet, köpa en laddare till mobilen och det väger fan mycket tyngre än lite feber. Bra dag! Att jag, klockan elva ikväll, ska träffa Jens gör saken bara mycket bättre. Jag gillar han!

Kommentarer
Postat av: Linn

Oj, jag har inte märkt att din telefon har vart avstängd :S

2008-10-17 @ 15:48:05
URL: http://linninvideoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0