På tal om kukar

Jag läste min älskade vän Pernillas blogg (http://nia.bloggspace.se) Och hon har gjkort fantastiska lussebullar, i form av kukar. O det är verkligen kukar gjorda på egen hand. Med lite olika, självklart helt naturliga, deffekter. Olika stora kulor och allt sånt där. För det första så kan jag verkligen se henne göra dom. Skrattandes på Pernilla vis, fast ändå jävligt koncentrerat.. som att "Det här ska bli en fin kuk" Mäter lite på skoj o tänker "ja, ungefär som Ingemar"

Iaf så kom jag att tänka på att hur länge ska det vara roligt med kuk o kukar? För bara några helger sen tyckte vi det var sjukt kul när vi gick hem ifrån Landet (ett fyllehak vid telefonplan) och skrev "KUK" med fingret i regnvattnet på alla bilar som stod längst vägen. Vi skrev det stort, så att hela rutan täcktes. Några "knulla" kom med här och där också. Sen täcktes en bil över med löv. Vi sprang där fram och tillbaka, 4 kanonfulla, trots allt vuxna människor, och hämtade löv och täckte över en liten bil klockan tre på morgonen.

Ägaren till bilen skulle alltså dagen efter finna den som en enda stor lövhög och när han väl fått bort löven står det KUK o KNULLA över precis hela fordonet. "Ungjävlar" tänker han nog. Han skulle bara veta.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hahahaha! Fy fan vad jag skrattade nu! Jag sitter på ett tåg med en lite för. färggrann klänning för vintern och jag började asgarva. Så nu efter det skrattet tror folk garanterat att jag är psyk. sjuk! =)

2008-11-21 @ 11:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0