Östergötland

"Kära hjärtanes" sa jag precis, alldeles på fullaste allvar, när jag insåg att det är första advent på söndag. Hur gammal är jag egentligen, knappt min farmor (som iofs inte pratar alls längre eftersom hon inte längre lever) säger Kära hjärtanes.

Jajaja, det är väl bara att ta det. Jag är så jävla gammal. Men jag gillar't.

Helgen var bra. jag o Jens åkte till Östergötland för att fira syrran, vi firade på Platens. På lördagen åkte vi till simhallen innan vi konstaterade att vi var alldeles för slitna för att orka med ännu en utgång. Så efter en jäåvligt najs fika hos Fröken Ragvald så åkte vi ut till Minnestad och lät spökena underhålla oss hela natten.

På söndagen hann vi med en Amigo-pizza innan vi styrde mot huvudstaden igen. Såg en låååång film o somnade som två boarn.

Nu är det, som vanligt, måndag och det snöar utav bara fan. Helvetes jävlar vad det snöar. Som fan. Fy fan.
jag funderar på att jobba ända till nio.. Jag vill egentligen aldrig mer gå utanför dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0