Utmanad

Yes, Min gamla barndomsvän Anna valde att utmana mig, o jag är ju inte sämre än att jag antar utmaningen.

Here we go! Jag ska bjuda på det "pinsammaste" jag kommer på.

- Du måste länka till den bloggen som "taggade" dig
- Lägg till en lista med 6 (o)intressanta ting om dig.
- Tagga fem andra bloggar och låt dem få veta detta genom att kommentera i deras blogg.


X Jag har ett inlogg på Darin.se och får fortfarande nyhetsmail där ifrån.
X När jag var liten förekom det att jag åt kattmat.
X Min mormor har sålt ett par strumpor till Greta Garbo (Denna vackra kvinna)
X Jag har varit statist i Rederiet (Kan det sägas allt för många gånger?)
X Jag har skrivit ett brev till Håkan Hellström, om hur bra han är. Ett så kallat beundrarbrev. 
X Jag har varit på samma ridläger som världens (Alltså Världens!) rikaste tonåring.


Okej, shoot. Utmanade är:

Linn
Gustav
Pernilla
Hanna
Eileen


Och Ja, Pernilla. Jag spydde mitt på gatan, lite i ett hörn dock.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ha ha! Det måste ha varit sån panik! o det här ellen. Det vet jag inte om jag orkar..vaaaaaaaaaaaaaaa

2008-12-11 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0