Tisdag

Jobbet går inte alls för tillfället. Jag vet i fan vad som är fel, men det är iaf sjukt frustrerande. Byta till Kombi för att tjäna pengar, eller vara kvar på Glocalnet för att det är kul? Det är iofs inte alls kul nu, det suger som bara fan. Men förhoppningsvis vänder det.
Efter jobbet gick jag o Amanda från Gärdet till stan, kände in duktigheten och friska luften. Sen mötte vi upp Ramiz, Foad, Henke och Azin (GN-people) Vi gick lite på stan innan jag tog mig i kragen och hämtade laddaren på Telefonplan. För helvete, jag lyckades istället glömma kassen med pappasx nyinköpta julklapp. O jag orkar ju inte tillbaka en gång till ska jag behöva köpa en ny julklapp eller? I smyg tänker jag fresta Eileen med att åka o hämta den, hon bor ju ändå på vägen! =) Vi får väl se.

Nu ska jag äta, fast jag är ju inte ens lite sugen. Men man borde väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0