Time to go home.

En vecka i Spanien börjar lida mot sitt slut. Det blir sista kvällen ikväll, och det har varit så jäkla skönt och välbehövligt att bara göra ingenting i en hel vecka. "Jag är trött, jag sover lite" "jag är hugrig, jag äter lite" Det är verkligen på de vilkoren det har varit hela veckan. O som vi har sovit sen då! 

jag o syrran fick upp ögonen för att dra ihop till fest i april. Planen kom igår efter några goda och jäkligt billiga öl. Så håll i hatten, kära vänner. har ni tur är ni bjudna! Det kommer bli a la Skidstugan (vilket år var det vi hade festen egentligen?2004?) Och jag återkommer med mer info, närmare fram. Eller så får ni helt enkelt vänta på inbjudan. Kul kommer det bli iaf. Men inte förrän framme i vår nångång.

Nu är det dags för lite siesta, tror jag. Eller iaf att ta det jäkligt lugnt ett tag till. :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0