The Highway

Vi har en community på mitt jobb, typ som facebook, fast bara för säljare på Telenor/Glocalnet o allt vad det var. Där kan man lägga upp presentation o bild o allt sånt där. Eftersom jag tycker att det är jävligt kul att spela dum o få folk att undra vad det är frågan om så skrev jag såklart en så oseriös presentation som möjligt.
Intressen: "Hästar, smink, öl, frugan" och sånt där. Det verkar ha motsatt effekt. Nyss ramlade det in ett mail "Hej ,hej. Hur är det med dig? Kramar!" Nån halvstekig grabb med studentmössa från Linköping. Det var inte riktigt min plan.

Nyss testades ett test på mig på jobbet. Jag svarade precis som en psykopat. Helt utan empati. Haha

Frågan löd:
"En kvinna, vars mamma har dött, träffar en bekant till familjen under begravningen och fattar tycke för honom. Dessvärre kommer hon hem och inser att hon inte har nummer eller något till honom. Synd tänker hon och månaderna går.
Någon tid efter så dör hennes syster, varför?" Är du psyk eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0