SJ, SJ gamle vän. Jävligt konstigt att du lever än!

Jag kom på så sjukt mycket att blogga om när jag satt på tåget till Åre igår.. I 7.5 timmar. Då hade jag såklart ingen dator och nu verkar alla idéer som bortblåsta.

Sj, min gamla vän. Som att SJ inte låg på minus innan Åre-resan? Näe, dom bestämde sig för att ställa in Alla X2000 i hela jävla riket just igår, när jag skulle åka som längst. Jag fick åka InterCity istället. Till o med konduktören led med mig.
Gött för SJ som bara tjänar på sån här skit. Eftersom resan tar längre tid så fikar ju alla mycket mer, o eftersom en vanlig jävla sallad kostar 70 spänn så lär ju SJ vara miljonärer vid det här laget. O jag tror att det ligger mycket sanning i den senast skrivna meningen.

Sen för att strö lite extra salt i såren så sprang jag rakt in I Elin Hellspong när jag gick av tåget. Inte för den del att jag inte gillar Elin, för det gör jag verkligen. Få har gjort ett så härligt o frestande intryck på mig. Det som hade kunnat göra de 7.5 timmarna på tåger bättre hade ju varit om jag vetat att Elin satt en ynka liten vagn längre bort. Alldeles själv hon också. Då hade vi kunnat haft tråkigt ihop, och antagligen haft sjukt kul istället.

- Men jag är inte bitter.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0