Mellandagsrea

Back in Stockholm. Nu sitter jag här i min ensamhet på råsundavägen och har det alldeles jätte mysigt. Kollar på Dhw boxar och fingrar lite på en Rubricks kub. Jag har snart löst problemet, då ska jag ringa min syster och skratta henne i örat för att hon inte grejjar det. :)

Idag har jag o Eileen testat på mellandagsrean, det gick utomordentligt! Kom hem med ett par skor, en väska, lite linnen o en frestar-klänning. Skorna är mina nya favoriter, fast det är så mycket snören på dom, så det kommer ta en halvtimma varje dag bara att snöra.

Det verkar som nyår blir i Järvsö, Cissi har en övertalningsförmåga likt ingen annan, sen var det ju längesen man träffade henne, så det blir najs! Blir såklart görkul att träffa dom andra också., Krillan, Elin jävla Hellspong. Mer Elin i mitt liv, tack!

Men jag är ju alldeles förkrossad i hjärtat för min fina fruga Eileen ska flytta till oslo. Jag har inte riktigt fattat det förrän nu, hur ser egentligen en vardag ut utan henne? Jag kommer inte ihåg hur man gör om inte Eileen finns med i bilden. God, Im gonna miss her!

Nu är det dags för ett avsnitt till! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0