Lämnade skinkan i backen.

Nu sitter jag här med en så pulserande skinka att jag knappt kan sitta. Jag har ju nämligen svängt utavbarafan idag på brädan. Dessvärre så verkar det som att min vänstra skinka blev kvar i backen. För satan, vad jag slog i den. Huvudet med, men eftersom liftvakten råkade nämna för mamma att "huvudet är det som tar mest stryk när man åker snowboard" så hade jag en så trevlig hjälm placerad på huvudet. Jag kände mig som åtta år, som vägrade ha cykelhjälm. Fast jag vägrade faktiskt inte, jag inser ju att jag har en hel del att skydda! O tur var väl det att jag hade hjälm, för i sista åket så fick jag tydligen för mig att jag inte gjort annat i hela mitt liv än att åka bräda, så jag trixade väl till nåt, som blev pannkaka och jag landade alltså på huvudet. Och skinkan.

Nu är skinkan behandlad med tigerbalsam och Jäger. Även det var mammas idé "Ta en jäger så blir det bättre" Jomantackar.

Nu var ju tanken att gå o se Timbuk i kväll. Jag ska hälla i mig en jäger till o känna in hur vida jag pallar eller inte. Jag kan ju knappt gå och eftersom att jag har använt muskler som jag inte ens visste att jag hade så är jag stelare än stelast.

Men som sagt, jag ska känna in, ringa Elin, äta på restaurang (Där det bara jobbar folk med snea ögon. Det trodde iaf min syster när hon var barn, för enda restaurangen hon någonsin hade besökt var kinarestaurangen i Mjölby.)

Sen kanske jag är fit for fight. Vem vet?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Aj som sjutton, hoppas de blir bättre! Hur kommer det sig att du är i Åre? När åker du till spain?

2008-12-14 @ 21:54:17
URL: http://nia.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0