Kristineberg

Nu är jag hos Kristin och är lite sjuk. Fast inte så mycket sjuk. Alldeles lagom.

    
Känn in vilka frestande bilder jag hittade på hennes dator. Jag, Johanna o Kristin.

Dessutom undrar jag om mitt hår kan få bli långt igen, som här under.  Det känns iaf långt där.
:


Jaja, nu ska jag återgå till tevetittandet och sen ska jag åka till Jens för sista natten på ett tag med honom, för sen åker jag till Åre och han till Indien. JagKommerKlaraDetHär, fast jobbigt blir det. Men det är värt väntan.

Kommentarer
Postat av: drömmen

Sjung ut som Gloria Gaynor...'I will survive' :)

2008-12-08 @ 20:58:52
Postat av: drömmen

Sjung ut som Gloria Gaynor...'I will survive' :)

2008-12-08 @ 21:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0