Helgen v. 49

Fredag:  Jobb. Jag var duktig på jobbet! Sen missade jag alla bussar som gick att missa. Gick till Karlaplan, åkte till centralen, besökte systemet, hade 3 väskor eftersom jag vunnit en på jobbet. En var trasig så den bars under armen. Allt var ganska bökigt.
Sen åkte jag till Jens, där drack vi öl. Amanda kom förbi, vi gick förbi landet för att dricka önnu en öl. Det var dock 45 minuter kö, så vi åkte in till stan direkt istället. Eftersom alla inte var över 20 så var Debaser Slussen inte ett alternativ, vi försökte till o med, men nekades. Så vi gick till Meduza. Sambucca och Redbullbull-vodka förtärades och sen var det kört.
Lördag: Mådde som en kung när han mår som sämst, som min vän Matte hade uttryckt det. Gick som en parantes och kastade upp då och då. Vi gick för att köpa Sushi till Jens. Då råkade jag lägga en pizza framför en kvinna med barnvagn, stackars människor, hoppas inte barnet får men för livet.
Lördagen gick, sakta men säkert och avslutades, finally, med en julfilm.

Söndag: Var fortfarande sliten. Åkte tåg med Jens till Linköping för att äta julbord med mamma, pappa o Carro. Jag gillar min familj, och jag gillar Jens. Så jag var inte så orolig, förutom att mamma kläckte en och en annan klockren "mamma Monica-kommentar" But that's why I love her!
Vi kollade på Äppelkriget hos Carro innan vi tog tåget hem igen.

Nu är det måndag. O precis som tidigare sagt: Det är fan alltid måndag.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Helt allvarligt!? Spydde du mitt på gatan? :D

2008-12-09 @ 21:13:02
Postat av: Pernilla

Helt allvarligt!? Spydde du mitt på gatan? :D

2008-12-09 @ 21:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0