Ännu en helg

Då har ännu en helg gått. Den skulle innehålla en jäkla massa jobb, men jag lyckades tappa rösten. O då är det svårt att slå igenom som telefonförsäljare.

I fredags träffade jag sis efter jobbet, tog några öl med henne. Sen åkte jag o Drömmen vidare hem till Jens där vi fortsatte ölandet. Några av jens kompisar kom dit och vi fortsatte mot Landet, där det var så mycket folk att vi fick lov att sitta på golvet på scenen för att dricka våran öl.

Lördagen började med att Jens lyckades låsa oss ute, så istället för en elva sushi så blev det en tur till Trångsund för att hämta nyckeln. Sen blev det äntligen sushi och jag blev sjukt bakfull där och då. Gick som en parantes in till restaurangen.
Kvällen blev lugn. Eftersom rösten sagt upp sig och jag kände mig allmänt risig så åkte jag åter igen till Telefonplan, där min kära Jens och hans två vänner Anton och Pär satt o plinkade på en låt som skrevs där och då. Duktiga är dom!

Söndag. Vi vaknade upp, icke bakfulla! Fortfarande ingen röst, vilket istället för jobb ledde till julmarknad på Gröna Lund. Det var väl inte riktigt så juligt och mysigt som vi tänkt oss, vi inhandlade ingenting. Sköt lite pingviner och Jens lyckades såklart vinna en stor o fin Pinga (Pingus syster) Pinga bor nu i Jens säng, tills dess att han tar sitt pick o pack o åker till Indien i en hel månad. Ojojoj, hur ska jag klara mig?




                                                                   
           Jensa                                                                                               Jag o Riktiga Jens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0