Andra sidan Sälen.

Idag när jag sett på bussen på väg till jobbet, morgontrött och jävlig, så ringde Drömmen, full och jävlig. O frestar-Kamilla tog luren en sväng också. Det mesta var ganska rörigt, och det var någon Pontus, som såg ut "preciiiis som Pontus" och som var 25 men såg ut som 19, som sa att han var från Karlstad, men var misstänkt 08a, som låg med handen på Drömmens sköte.
Jag kände mig så sjukt långt ifrån Sälen där och då. Nykter, på väg till jobbet medans dom hade festat hela natten. Men det gör inte så mycket, fick reda på att jag är ledig på onsdag, så jag drar till Järvös. Vackra Järvsö. Ska bara slänga ett öga på kontot.
Tomt i magen är det också, utan Jeeens.

Puss

Kommentarer
Postat av: drömmen

hahahaha jag och kamilla dog av skratt av ditt fina lilla inlägg.

2008-12-29 @ 13:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0