Mina blivande män?

Jag satt och tänkte lite på det manliga könet. På vilka hanar som frestar just mej. Kom fram till att den typiska hanen för mig är brunhårig, liten, smal, ofta norrlänning, gärna tvilling (inte stjärntecknet utan just tvillingsyskon. Det har träffat rätt minst 3-4 ggr), ett flertal gånger några år yngre än jag. sen är det ofta sånna klllar som är lite hjältar. Sånna som räddar tjejer från våldtäkter och som stoppar slagsmål.

Det finns ju en hel del offentliga män som jag mer än gärna skulle gifta mig med utan att tveka. Tänkte sätta ihop en fin liten lista, så att dom vet om det liksom. Att här är jag, o väntar. '

* Oskar i Snook, på mindre än en månad har jag sett honom 3 ggr på stan. Vi måste sluta träffas på det här sättet! Sjukt snygg, ett litet minus att han är ihop med den där Maggio, men hon är ju tydligen aldrig nöjd, så det håller nog inte länge till.



* Filip Berg, Jag vet inte varför. han är ju egentligen inget att hänga i julgranen. Men nåt är det, så jäkla söt så jag dör.
* Victor Norén, Vad gjorde bröderna Noréns föräldrar för att få så äckligt snygga barn? Jag nöjjer mej med en av dom, jag nöjjer mej med Victor.
* Idol-Ola, Här är ju en av de få blonda killar som tilltalar mig, o ingen fattar varför, knappt jag själv. Haha.

Men nu kom jag tydligen inte på några mer. Förutom min Siesta-man. Men så jävla tagen är han. O det tror fan det.


Vore jag gay skulle jag fan bli ihop med Gynning, vare sig hon vill eller inte. Vilken fantastisk kvinna!

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Oskar,Filip,Victor,Ola,ha,.en samling veklingar,kika in i Brandon Lee´s värld där män är män,kvinnor är kvinnor,.och fikus är en krukväxt. Ha det.

2008-08-22 @ 10:29:59
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0