Lördag förmiddag

Igår kollade jag o Daniel på "Rent Hus", mer skratt än tårar må jag säga. Herrejävlar vilka karaktärer det finns ute i landet. Inte minst programledarna. O då kanske mest Marie-Louise Danielsson-Tham.
Känn in den här bilden. ->

  Fantastiska!

Iaf så inspirerade Stig-Björn mig till en stor städ-, och tvättdag idag. Eller iaf på förmiddagen. Jag har sovit 12 timmar i natt, så nu tänker jag friskförklara mig helt. Förutom att jag blir trött av att gå typ två steg.
Jag har delat upp min tvätt i typ 8 olika högar, för det lärde jag mig igår att man skulle. Eller att man iaf inte bara skulle dela färg, o det kan jag erkänna att jag gjort tidigare. Nu blir det skärpning här hemma, MTV o storstädning fram tills det att min fina syster kommer till Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0