Kellys

Vilken lördagkväll. Det skulle bli en öl med Eileen, en öl blev två öl, två öl blev ölkannor, sen vidare till kellys, sen på efterfest vid telefonplan. Jag kom hem alldeles nyss faktiskt.



Jävligt kul var det. O en jävligt rolig efterfest, med bra sällskap o bra film! Mycket aktivitet på efterfesten, sånt gillar vi. Det var pilbåsning och en hel del instrumentspelning...trots att varken jag eller Eileen behärskar ett enda instrument.

Efter världens bästa film på datorn somnade vi sött (eller egentligen efter typ en minut in i filmen) och idag har jag sprungit på stan med Carro, Daniel, Markus o jenny. Mycket bra söndag! Vi köpte en drake som vi flög med över söders höjder och sen tillbringade vi eftermiddagen på Gröna Lund. Vad vi inte hade räknat med var att det var Nikelodeon-dag, så det var hur mycket folk som helst. Men det gick bra ändå!

Nu ska jag snart lägga mig ner framför något skit på teven, det blev inte många timmars sömn i natt, men det var det fan värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0