Gamla frestelser och en femdagars.

I onsdags tog jag med mig Kristin o Cissi till Boxholm för att besöka Sommarstatt i Tranås. En jäkligt lyckad kväll faktiskt, trots lite folk. Det var en bra förfest o alla var fulla när det var dags att åka in till Tranås.. Johanna lyckades inte ens ta sig in på statt. Haha. Väl där inne träffade jag gamla bekanta och det kändes lite som "Natten jag kysste all skit jag gått igenom här adjö." fast jag kysste inte ens, jag skedade bara.

Under Malmöfestivalen, som vi besökte senare under veckan, lyckades jag supa bort min telefon. Av olika anledningar (en ganska lång historia) så fanns smset: "Jag vill ligga med dig, vad vill du?" i min skickat-mapp... skickat till ungefär halva telefonboken. Jag hoppas tjuven fick sig ett gott skratt, att han/hon kanske till o med blev lite sugen själv.
Men, som vanligt, eftersom han där uppe har ett gott öga till mig så fick jag tillbaka min underbart gamla, fula telefon. O lördagen var räddad!
Bästa spelning: Timo
Sämsta spelning: Timo
Enda spelning: Timo. Haha.

                                                                                    

En jävligt lyckad vecka har det varit, o nu är jag tillbaka på jobbet igen. Det gör ingenting alls, jag gillar livet just nu. Jag gillar min vardag o undrar när M33 ska dyka upp igen. Det hela är jävligt konstigt o jag funderar på om det är den där gud som försöker banka in i mitt huvud att det är han som gäller. Fast fan, vad jag hatar den där åldern..men det är ju bara en jäkla siffra egentligen och minst av allt hans eget fel.

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Nu har jag ny blogg & bloggnamn

2008-08-19 @ 10:36:25
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0