Oho för natten som skriker Ja, när morgondagen skriker Nej

Igår var en jäkligt rolig dag. efter jobbet, som gick precis så bra som väntat, så mötte jag upp Eileen för att känna in lite shopping.
Vi hamnade på Beyond Retro på Drottninggatan o jisses, vilken underbar en hon är Eileen. Vi kände in en massa kläder, allt från Hitlerkostymer till Madicken-klänningar. Allting medans Håkans senaste platta rullade i stereon. Nördar som vi båda är så sjöng vi naturligtvis på låten som vi visste skulle komma, redan innan den börjat.
Sen åkte vi till Fridhemsplan, träffade en full cissi, träffade Jens, Olle och sen den där sista som jag tydligen glömt namnet på i stundens hetta. Vi spelade Biljard, o jag vann! Haha, iaf en gång. Sen om Jens lät mig göra det eller inte, det vet i fan. jag o Eileen kom på att det är viktigt att dricka mycket när man sportar, så vi kände in några öl och sen förflyttades hela sällskapet till krogen mitt över gatan, Theodoras.
Där kände vi in en ännu fullare Cissi. Underbara Minna, Slampi, o några fler frestartjejer. Än en gång slog jag mig för pannan för att jag inte kunde få nöjet att bli gay. Jag skulle bli ihop med dom allihop på en gång om jag kunde.

Det blev en betydligt hårdare kväll än vad någon av oss väntat tror jag, det vankades ju jobb för ungefär halva sällskapet dagen efter.

Till slut tog vi oss i kragen och åkte hem. Jag kände in johanna Frestelsen i en timma o en kvart på vägen hem, Flytta hit till mig din jäkel!

Nu sitter jag o väntar på Cissi, vi ska äta något stort. jag längtar till helgen, det ska bli så mys med kräftskiva, o The Hives, inte minst. O kanske mest av allt: Världens bästa Dröm flyttar in till mig på söndag. Känn in!

Oj, vad jag skriver, nu ska jag sluta. måste sova några fler timmar än de få fyra som blev i natt. Cissi jävla ramsby stormade in karatefull klockan halv fyra i natt. Känn in den. =)


Förresten så kom jag på att vilken jävla tur man har som är omtyckt av så många. Jag ska fan aldrig klaga. Jag har världens finaste människor i min närhet, det är värt allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0