Akkurat

Nu är vår plan att åka till Norge o rensa fisk o bli rika. Jag tror fan det är kul. Trots att man jobbar 18 timmar vissa dagar o kanske bara sover 4 timmar. Man bor i radhus o tjänar kanske 150.000 på tre månader. fantastiskt tycker jag!

Sen blir det en festivalsommar, den sista innan klockan slår 25 år... kolla in  www.mandiutveckling.se

Alldeles nu gick Persson till semifinal här på tv, spännande. Jag tycker att Rolf-Göran gjorde en hejdundrandes insatts igår, tråkigt bara att det antagligen kändes som ett misslyckande, men silver är fan så bra det oxå! Isf borde det vara roligare att ta brons. O Amerikanen var fasen inte att leka med. han var inte ens i närheten av nedslag.

Jag är förresten hemma från jobbet idag oxå, jag är trött på att vara sjuk!! Men på söndag tänker jag jobba.

Kommentarer
Postat av: Ellen själv

Självklart så menar jag kanadensaren, o inte amerikanen. Tillfällig sinnesförvirring, eller helt enkelt bara vanlig feber.

2008-08-25 @ 12:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0